utorak, 3. svibnja 2011.

SHM Računovodstvo :)

Neznam postoji li glazbenik ili skupina njih koja me toliko dugo držala kao oni.

Iako obozavam house nisam znao da pjesma koju sam dugo trazio u biti jedna njihova...

Nisam je mogao pronaci jer sam uvijek naletio na instrumental verziju, ali zahvaljujuci svom prijatelju koji je istu stavio na svoj facebook wall, sam napokon saznao da je to njihovo...

Naravno interes za njih se naglo povecao pa sam tako pregledao wikipediu i o Axwellu, Steveu Angellu i Sebastianu Ingrossu.

Čitajući sam saznao i za njihov dokumentarac koji sam naravno skinuo, pogledao i zaljubio se u isti :)

Dok pišem sve ovo u pozadini svira njihov essential mix koji je snimljen 4.9. prošle godine u sklopu Creamfields festivala.

Sada kad sam napisao svasta nesto o njima idem se baciti na knjigu. Moram raditi na racunovodstvu kako bih dao godinu na vrijeme i radio preko ljeta :)

Ostavljam vas u drustvu Adele i "prokletih mongolaca" u dubstep remixu njenog velikog hita :)

Nema komentara:

Objavi komentar