subota, 7. svibnja 2011.

New Orleans Twitter Spektakluk

Zdravo,

prvi(nadam se ne i zadnji)post koji pišem pod utjecajem nečega! Danas bi to bila piva.
Bogovska (ako je to točan izraz) piva iz Malog mede! Meni savršene pivnice koja je locirana u centru rada Zagreba (Tkalčićeva ulica) i gdje za samo 13kn (cca 1.50 GBP, 2.60 USD ili 1.75 EUR) dobijete pola litre njihove najfinije i najjače pive! Gospođa se odaziva na ime Grička Vještica i u sebi nosi čitavih 7% alkohola! Idealan način za započeti subotnji izlazak van ili za proslavu nekog događanja! Radnim danom je happy hour od 17:00 do 20:00 sati gdje je ista količina pive (dakle 0.50L) samo 9kn! Ovo nije reklama, ovo piva iz mene progovara :)

Naravno ja ne bih bio ja da ne ostavim neku web adresu koja objašnjava puno točnije nego ja!

Danas sam dva puta svoje lice pokazivao konobarima tamo :)

Prvi puta je bilo popodne kada sam prateći svoju djevojku (također blogericu i djevojku zbog koje je sve ovo nastalo) i njenu sestru pratio u prokleti (da, dobro ste pročitali) H&M!!!

Taj dućan je opća i jebena katastrofa! Iako ima "samo" 1500 kvadrata to ženama nije dovoljno! Gužva je na svakom koraku, došla je i zadnja baba iz Hrebinca (kraj grada Dugo Selo) da vidi o čemu se tu radi. Tako ja, pošteno muško, moram čekati u redu pola sata jer se baš toj babi iz Hrebinca diglo da proba novi badić na muškom odjelu, u muškim kabinama! Živi užas!

O tome ću neki drugi puta jer me puno ljuti svašta što se oko tog H&M-a događa!

Dakle to je bio prvi put, a drugi je bio večeras nakon što sam odgledao predstavu Spektakluk koja je odlična za odmoriti glavu i mozak i uživati u ismijavanju svakodnevice malog čovjeka! Moja preporuka svakako :)

Između predstave i pivnice (ako me još čitate) naletio sam na gospodina iz New Orleansa (da, onog kojeg je sjebala Katrina ) koji svira saksofon (ako se ne varam). Ostao sam fasciniran ljepotom zvuka tog instrumenta i činjenicom da čovjek iz tog dijela svijeta dolazi svirati u lijepu našu. Onda je rekao da već sutra putuje u Petrčane pa mi je postalo jasno da je to u biti njegov radni godišnji odmor gdje će svirajući za strance (sa devizama) zaraditi za normalnu godinu dana u Americi. Pametan gospodin :) Slikao sam ga ali sliku nemam (još) jer je ostala na fotiću!

E i tako (nakon prvog posjeta pivnici, pa serije, pa drugog posjeta) sam ja odlučio (pod utjecajem) da ću napraviti svoj Twitter profil! Ime mi je slično ovom na blogu (ovdje je Ach a tamo AchCro NEZNALICE :) ) pa ću kada stignem složiti to sve skupa (blog i Twitter) a jednoga dana kada budem sjajan, poznat i budem mogao šmrkati kokain sa kurvine guzice i facebook :)


Do tada mi ostanite dobri, vrijedni, zdravi sa kvalitetnim slušalicama u ušima i kvalitetnom glazbom u istim :)

Evo moj prijedlog:

 

Da, znam što mislite ali to NIJE Pitbull, i ne nije NJEGOV remix nego je on "lopov"

Nema komentara:

Objavi komentar