subota, 23. travnja 2011.

300 Half Baked Polkka Songs

Toliko sam ih nanizao... Jedan za drugim a svaki svladan sa jednakom lakoćom... Jučerašnji kilometri su u pitanju...

Danas neću niti blizu toj brojci. Danas odmaram i dušu i tijelo za sutrašnje Uskršnje jelo :)


Neću puno pisati nego odmah podjeliti sa vama što me okupira danas cijeli dan ;)

Dakle dok pišem ovaj post u pozadini je zanimljiva mačka :)

Jutro sam započeo sa:

Moja preporuka je da pogledate i ostale dijelove showa. Jedan od rijetkih komičara, koje sam vidio, da ne spominje sex, rase i drogu (manje-više) kako bi publici bio smiješan :)

Zatim sam, na njegov spomen, skinuo Half Baked kojeg idem gledati čim završim sa pisanjem :)

Nisam spomenuo da sam jučer skupa sa svojom djevojkom bio na cugi sa najboljim frendom i njegovom djevojkom. Kako sam u dobrom društvu uvijek hiperaktivan cijelo vrijeme sam pjevušio polkku čiji sam original našao danas. Kako je pjesma zarazna (meni barem) nisam mogao odoljeti da ne nađem i riječi pjesme.

Ajmo reći da sam ostao blago šokiran količinom slova i činjenicom da Finci tako pričaju.

Sve u svemu ostajem u krevetu do daljnjeg u potrazi za glupostima za koje ljudi ni neznaju da ih uveseljavaju!

Ž

Nema komentara:

Objavi komentar